Kameror till containern

Igår orkade jag inte lägga ut dessa till försäljning, dels vet jag inte om de fungerar fullt ut och dels verkar det analoga fotograferandet som blev lite inne och cool igen för en 5-8 år sedan nu lagt sig totalt. Så istället tog jag med dem till återvinningscentralen och dumpade dem kallt och brutalt rätt ner i containern.

Jag lägger ut länkar här för varje kamera jag skrev om på bilden. 


Känner du att du är intresserad av denna kamera i perfekt skick, ta kontakt!

Mer om alla kameror jag presenterat genom åren ligger under Jag och min kamera

Kommentarer

  1. OMG!!! Hur många kameror har/hade du egentligen? Helt otroligt! Men det gör ont att du slängde kamerorna...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta var bara en del av dem. För något år sedan sålde jag en del till olika personer. Men alla dessa har inte kostat mig många kronor, det mesta är köpt på loppisar och Secondhand.

      Radera
  2. Många fina och kända kamera modeller

    SvaraRadera
  3. Många spännande kameror, en del av modellerna har jag själv ägt, skulle gärna se att vissa av dessa fanns i en digital version. Jo, jag är bekant med trenden att det analoga fotograferandet ökade en period, men precis som när LP försäljningen ökade så var det från synnerligen låga nivåer, en trend bland några få.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så var det. Jag sålde för några år sedan 2-3 bra fungerande analoga kameror till yngre vuxna som skulle prova på detta med film i kameran. Då var det många intressenter på varje kamera.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer