Sony Nex-6 med Sony 18-200mm

Utrustning Nr 2 som används hädanefter blir denna Sony Nex-6. Den kom i mars 2013, länge sedan kan tyckas men bildkvaliteten och finesserna på denna står inte nyare kameror efter så väldigt mycket.

Till denna blir det superzoomen Sony SEL 18-200mm OSS eller helst 16-50mm OSS för superzoomen kommer ibland under fotograferingen inte riktigt överens med detta kamerahus.
Men med Nex-5t funkar superzoomen utmärkt.

Dessutom blir det Nikon D3300 med tillbehör och i mitt tycke denna lilla -> "juvel".

Kommentarer

  1. Jag önskar ibland att jag kunde så mycket om kameror som du kan men jag är väl inte nog intresserad antar jag. Det är ändå kul att läsa dina inlägg i ämnet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Larsson. Det är väl ett intresse som gör att vi provar och samlar kunskap och förhoppningsvis kan komma ihåg det. Du kan ju hur mycket som helst om fordon, och under åren har jag snappat upp mycket genom din blogg, men tråkigt nog försvinner den kunskapen efter ett tag.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer