Kalv - En del av Trivselbygden

Kommentarer

  1. Förstår inte riktigt sammanhanget här, men har festivalen nåt med det här att göra?:
    https://kalvfestival.se/wp/
    Den supersöta Turistinformationen är helt i min smak. Det behövs inte så mycket...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det stämmer det är den Kalvfestivalen, den håll här i byn.
      Kul med de här små turistinformationerna. Som du säger... det behövs inte mycket.

      Radera
  2. Åter en ort jag faktiskt fick googla på för att få reda på var den ligger. Vilken söt turistinformation och jag fick intrycket att Kalvfestivalen var en riktigt etablerad företeelse.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ingen stor by så det är förståeligt. Festivalen verkar vara etablerad, vi hade ingen riktg koll på den heller.

      Radera
  3. Ännu en för mig okänd festival. Tur att de finns och området verkar passa ändamålet.

    SvaraRadera
  4. Jag fick ju hur många spännande bilder av vad Kalvfestvalen kunde vara. Såg sedan BPs länk och blev kanske liiite besviken. Men jag utgår från att det är trevligt, det är ju trots allt en trivselbygd :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kändes som det var en ganska smal festival.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.