Boklådan i Röttle by

Röttle by. Jag har varit där ett antal gånger under kanske 40 års tid. Sett många vackra bilder på Instagram under de senare åren. 
Så vi svängde än en gång ned till Röttle. Men återigen lyckades jag inte få till några bra bilder eller hittade några bra vinklar. 
I mina ögon var denna lilla boklåda med små recensioner det som jag tyckte var trevligast i Röttle by denna gång den 27 juni 2024. 
Nu sa vi att det var sista gången vi svängde ned till den lilla byn... men jag är inte så säker på det. 😉
Fallet och kvarnen i Röttle fick ialla fall några bilder.

Kommentarer

  1. Älskar boklådan med böckerna som har post-it lappar med "recension". Det gör man på Akademihandeln här också, men där är det inte lika charmigt om man säger så;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ett trevligt blickfång på vägen ned till hamnen i Röttle by,

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare