Open Art 2017

Då runt 2017 var vi väldigt intresserade av Street Art, Open Art, Art Biennial, No Limit och allt vad de kom att kallas. Här är vi i Örebro för OpenArt och gick runt i Örebro för att fota konstverken. 
Idag torsdag skall vi bege oss till nyinvigda Borås Art Biennial 2024 för att leta och fota.
Här står fugan och kollar in ett litet konstverk av @anonymouse under No Limit Borås 2017, när plötsligt Radio Sjuhärad kommer och skall prata... Frugans bilder i min YouTube-video.

Tips för intresserade: Frugans bilder på samtliga konstverk under åren med No Limit Borås finns på bloggen: Staden som Galleri

Kommentarer

  1. Spännande att invänta era alster från dagen!

    SvaraRadera
  2. Ska bli skoj att se era bilder från dagens utflykt. Tänk att vi som gillar Street Art ännu inte varit i Borås trots att vi bor så nära men det finns på ”listan”.

    SvaraRadera
  3. Bilden på frugan och vad som liknar Helan (Oliver Hardy) är underbar.
    En annan sak. Jag kan inte längre kommentera via datorn, utan måste gå in via mobilen. Något du hört från andra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte hört något från någon annan, men det är ju det här med wordpress och blogspot som aldrig blir kompatibla. Jag har ett wordpress- och ett blogspotkonto för att kunna kommentera obehindrat på båda plattformarna. Tipset för dig som wordpressanvändare är kanske att ha ett blogspotkonto enbart för att kommentera. Jag ser att många gör så för att obehindrat kunna kommentera.

      Radera
    2. Vissa webbläsare funkar också dåligt. Jag har Microsoft Edge, Google Chrome och Firefox installerade på min dator för säkerhets skull :-)

      Radera
    3. Testar att kommentera i Nortons egen webbläsare. Fungerar det så är det i Chrome felet ligger.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.