Friskvård med gubben

... så kan man kanske säga, för det gäller både kropp och själ. Jag har försökt att ta regelbundna vandringar/promenader på skogsstigar och leder, gärna nya för varje tillfälle. Än så länge funkar det relativt bra att hitta nya slingor här i kommunen. 
Jag vill gärna försöka fota lite under dessa vandringar för mycket fint dyker upp på vandringarna och dessutom dokumentera på karta slingan jag gått, kanske sporrar det mig att få in en rutin på i att komma ut och gå. 
Inget nytt i detta, för det finns hur många bloggar som helst om detta förfarande. 

Men jag vill inte trötta er med dessa inlägg och bilder på denna blogg. Utan... jo jag vet, ingen är förvånad över att jag startar en ny blogg... 😏😁

Finns på adressen:

Kommentarer

  1. Detta med att föreviga sina vandringar med bilder är underskattat. För sin egen skull innebär det minnen som annars riskerar att blekna bort och för andra betyder det inspiration och tips om nya vandringsleder. Jag hänger på till den nya bloggen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ungefär så resonerar jag också.

      Radera
  2. Lycka till med nya bloggen! Kommer alla fina naturbilder bara att hamna där? Vilka promenader du tar är ju inte så intressant för mig, men däremot bilderna :) Vilka bloggar ska jag då följa tro?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du skall bara följa denna blogg, den andra är bara för mig själv :-)

      Radera
    2. I mitt tycke bra bilder hamnar här på denna blogg.

      Radera
    3. Okidoki! Då fortsätter jag här, vill ju inte missa dina fina bilder! Tack

      Radera
    4. Tack för det. :-)

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer