När jag hamnade hos Hakelius i Aftonbladet

Hakelius eller någon annan på Aftonbladet hade på något sätt hittat min text och bild från inlägget publicerat 28 juni 2010
Min text till bilden: 
"Utmed Riksväg 27 ligger Lockryd, en plats mitt ute i ingenstans. En konstruerad mötesplats där kommunerna Tranemo, Svenljunga och Borås sammanstrålar och hit kommer 5-6 bussar en gång varje timme. Under ca 3 minuter springer resenärer kors och tvärs mellan bussarna, sedan är det tyst och öde igen."
I början på juli 2012 kunde jag se bilden i Hakelius spalt i Aftonbladet:

 

Kommentarer

  1. Vill minnas att fler av dina inlägg/bilder publicerades i olika tidningar under åren. Tycker det är så himla kul att dina proffsiga bilder fick större spridning än "bara" bloggen:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Några fler har det kanske blivit.

      Radera
  2. Så kul!! Ja, du är ju inte direkt den som förhäver dig ,-).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer inte ihåg om jag ens fick kännedom om det eller om jag bara råkade se det i tidningen, kul var det i alla fall.

      Radera
  3. Det var ju häftigt, att hamna hos Hakelius, sådär utan vidare, men du blev ju omnämnd.
    Alla dessa småorter 😀
    Jag har en äldsta son bosatt i boråsområdet. Själv höll jag till i vårgårdaområdet tills jag var 17 år. Skola i Alingsås, icke Herrljunga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite överraskande. Då har du koll på området och Sjuhäradsbygden.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer