Älgtornet

Det blev en biltur upp till Lidköping vid Vänern idag. Kände för att åka gamla fina jobbarvägar och fota vackra vintriga fotomotiv utmed vägen. Skulle jag inte hinna med alla motiv var en hotellnatt planerad i Lidköping. 
Nu sitter jag här vid köksbordet hemma igen efter ca 7½ timma, jag börjar se en trend i detta vid mina roadtrips. Frugan hann knappt uppfatta att jag var borta. 😂 
Det blev 5 motiv med in alles 23 bilder... jodåsåatt också det verkar vara en trend. 🤔 

Älgtornet uppfattade jag intill vägen, snyggt jobb.

Kommentarer

  1. Bara den bilden skulle vara värd bilturen, tycker jag.
    Ett sådant här personligt älgtorn har vi ju aldrig sett förut. 10 av 10.
    Vilken tur att du slapp sova ensam i ett litet enkelrum på nåt hotell i natt. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur jag har splitvision för udda saker vid sidan av vägen.

      Radera
  2. Bra att läsa att ni INTE nötar på varandra:-) Gerd bor ju i Lidköping (https://gerd-geddfish.blogspot.com/), och det jag sett av stan är absolut tilltalande. Dina bilder är helt fantastiska. Men jag föredrar som vanligt sommarbilder;-)

    PS. Men du kom hem i alla fall. Såg att frugan var lite undrande där;-) DS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lidköping är en jättefin stad även området runt stan... hela Skaraborg är fint. :-)

      Radera
  3. Tack för kommentar inne i min blogg! Nu ser jag varifrån tipset till mig kom 😀
    Här har jag bott i snart 25 år, är kommen ifrån Vårgårda från början.
    /Gerd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vårgårda är ju nästgårds :-)

      Radera
  4. Vilket fantastiskt älgtorn!

    SvaraRadera
  5. Kul med älg-älgtornet! Trevligt med en roatrip för fotografering :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästan lite konstnärligt utförande. Roadtrip är kul skulle bara hittat fler fotomotiv.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer