På stigen till kvarnen

2023-07-23

Kommentarer

  1. Jaaaa, du Tony ..., hur många gånger har jag inte sagt det ..? Du borde ha en utställning med dina bilder och det borde din kära hustru också ha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Elisabet, jag är så nöjd att sitta här under min korkek och lägga in en bild eller två ibland på bloggen. :-)

      Radera
  2. Första bilden är en dröm... är det en fjäril bakom lövet eller "bara" ett till löv - till exempel. Sista bilden ser ut som om en brunvit katt kastats in i vattnet.
    Håller helt med Elisabet. Du och SoF borde ställa ut era underbara fotografier.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara ett annat löv. Ingen brunvit katt utan vattnets färg av alldeles för mycket regnande och där det dragit med sig jord. Tack BP, men i vart fall jag är så nöjd med att bara vara på bloggen.

      Radera
  3. Instämmer med övriga. Hälsar Bert som har otroligt svårt att kommentera hos dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bert.
      Tråkigt det där med kommentarerna. Jag har verkligen gjort allt för att förenkla, Jag tagit bort allt som blogger vi ha om skall förhindra spam och liknande. Men för mig duger gott en liknande kommentar som du nu gjorde.

      Radera
  4. Väldigt vackra bilder, vilken miljö där vid muren!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer