Modeillustratören Lovisa Burfitt

Ibland händer det. 
I morse hände det igen, denna gång fick jag ett meddelande över Instagram från Lovisa Burfitt som undrade om hon kunde få och använda mina högupplösta bilder av hennes utställning på Textilmuseet i Borås.

Att jag lägger in det här beror givetvis för att jag tycker det är väldigt kul, som när jag fick ett liknande mail från Shilpa Gupta. Men inlägget är också till för att jag inte skall glömma av dessa förfrågningar.

Inser vid närmare eftertanke att minnet sviker lite och att jag nog måste göra en "etikett" om dessa förfrågningar under åren. Jag kallar den "Mina foton kommer till användning". 



Kommentarer

  1. Grattis Tony! Måste ju vara jätteroligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja det är jättekul att min lilla "knappnål" i cyberrymden hittas och att det gillas.

      Radera
  2. Såååå himla kul! Stort GRATTIS! Har ju sagt det förut, dina bilder är värda en större publik än "bara" den som finns i Blogglandia.

    SvaraRadera
  3. Jätte kul så roligt och grattis till dig

    SvaraRadera
  4. Så kul att du blir uppmärksammad - fin fjäder i hatten för din fotokonst :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är kul eftersom jag tycker jag bara tar snapshots, men tydligen räcker det. :-)

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer