Uddevallakassetten

Jag såg först de coola skyltfönstren, sedan såg jag att huset intill i gatuhörnet hade brunnit ned. Jag fotade den brandhärjade gaveln och ser då att en hand med cigg och kaffekopp sticker fram i dörröppningen. 
Jag är förvånad att jag inte lagt märke till huset under de år jag då och då jobbade i Uddevalla. Väl hemma söker jag på "Uddevallakassetten" och får fram mycket material om kulturföreningen och Lars Wallin som startade det hela. 
Läs om Uddevallakassetten och Lars Wallin [länk]

Kommentarer

  1. Å, läckert med handen. Vilken tur du hade! Och så påpassligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. lite kul att han satt så där.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer