Utanför mitt fönster

När min utsikt numera är så här lite grand från ovan kan jag tycka att det kommer förvånansvärt många fina eller udda fordon utanför mitt fönster. Denna relativt lilla ort bjuder nästan dagligen på vackra och kanske ovanliga fordon som åker förbi eller som parkerar. 
Då och då hinner jag fota något exemplar ex. som denna i mitt tyckte lite ovanliga husbil där själva husdelen känns modernare och snyggare än bilen.
Jag gick ut för att se om jag kunde förstå vad det var för modell på husdelen och vilket märke bilen hade... då ser jag detta på husbilden: Samtal i min husbil - Podcast på väg av Jonas Bendroth

Kommentarer

  1. Tjusig husbil(d)! Har alltid drömt om att få åka på semester i en husbil, men det tycks inte bli inom den närmsta framtiden då sambon säger att det bara kommer ske om jag skaffar körkort (vet inte om jag är helt motiverad).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan väl locka ibland, men jag tror det är mest i tanken hos mig.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer