Gustafsberg - Sveriges äldsta badort

Jag hade väl varit framme vi Gustafsberg strax söder om Uddevalla förr om åren. Kanske främst under mina jobbdagar i Uddevalla för att se om jag kunde ta en kaffe på konditoriet vilket under de gångerna inte var öppet. Denna gång (7 juni 2023) var vi tidigt på plats för att lite mer ingående utforska området och ligger oerhört naturskönt intill Byfjorden mellan den vackra Udddevallabron och staden Uddevalla.
Jag lägger in i stort sett alla bilder (oredigerade) jag fotade denna morgon från Sveriges äldsta badort Gustafsberg Uddevalla.

Kommentarer

  1. Dessa bilder behöver nog inte redigeras. De är perfekta som de är:-)

    SvaraRadera
  2. så vackert det ser ut där

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ett vackert område

      Radera
  3. Känns som ett utmärkt utflyktsmål. Fina bilder!

    SvaraRadera
  4. Vilka tjusiga villor! Hade inte hört talas om denna badort. Tycks finnas många pärlor i detta område.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer