KulTuren i Småland

Eftersom jag har en blogg sedan 16 år tillbaka som heter KulTur i Natur såg ju dessa skyltar som pekade in i landskapet och in på mindre vägar väldigt intressanta ut. 
Vi följde en av dem, vilket var en fin kortare vägsträcka, som en bygata bland husen. När jag nu söker på nätet läser jag att många anser att de förvirrar eftersom de inte framgår vad som finna dit skylten visar [länk]. Men jag som gillar att åka planlöst på små vägar fann dessa intressanta. 
Vi kommer nog att återvända när möjlighet finns och följa dessa skyltar.

Ett fulmontage av mig:

Kommentarer

  1. Ha, ha, skitkul, lite typiskt Tonyskt.

    Johnny

    SvaraRadera
  2. Kul! Det är ju just de här oväntade och nya vägarna som kan ge det lilla extra. Att köra motorväg och raksträckor är ofta väldigt omotiverande...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så tycker jag också.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer