No Limit i Borås

Två program från Borås i serien Antikrundan på SVT, kul! De gav bra reklam för all konst och Street Art som finns i Borås. Under de år som stan hade No Limit var jag och frun nere i centrum och fotade väldigt mycket minns dessa dagar som oerhört kul att se hur konstverken växte fram och att konstnärerna bjöd på sig själva under processen. Allt detta har jag samlat under de 4  år det hölls: 2014, 2015, 2017, 2020.

Här är alla mina inlägg från dessa 4 år No Limit Street Art Borås

Kommentarer

  1. Ja, vi såg programmet igår (alltid blir man så glad när man tittar på Antikrundan, i alla fall blir jag det) och konstaterade att till Borås SKA vi åka i sommar och titta på all konst. /Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag ni skall göra.

      Radera
  2. Vi tittade också på det min fru blev sugen att fara ner dit någongång
    han som hade lägenheten i programmet hade en hel del fynd i sin bostad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade han, lite rörigt kanske men säkert mycket värdefullt.

      Radera
  3. Borås är ju graffitins och street arts förlovade land - jag menar stad. Du har dokumenterat konsten perfekt! Hoppas du kan övertyga Tranemo om charmen och fördelarna med street art. Till och med Stockholm verkar långsamt men säkert vara på "rätt väg".

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns väldigt många konstnärer i området men de sysslar med lite annan typ av konst än Street Art.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer