Borås Öfwre

 

Kommentarer

  1. Interesting city shapes and patterns

    SvaraRadera
  2. Håller med Roentare en väldigt fin del av staden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett område där gammalt och nytt mixas. Bl.a. Textile Fashion Center är en stor gammal konstsilkesindustribyggnad som inhyser Museum, textilhögskola och mycket annat.

      Radera
  3. Det är läääänge sedan jag var i Borås. Då som barn med de intressen barn har. Nu som vuxen skulle jag gärna besöka staden med de intressen jag som vuxen har. Som att foto exempelvis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror ni skulle gilla en hel del. Abecita pop och foto, även en hel del här runt Simonsland och utmed Viskan händer en hel del nyheter

      Radera
  4. Fantastiskt fina bilder - kulturkrock när den är som bäst skulle jag säga:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer