Star-Club Records i Reftele

Kollar upp Reftele en lördagskväll. Då stöter jag på denna vackra entré. En dörr leder in till Star-Club Records
Kanske har ni Rock'n'Roll-älskare handlat singlar och EP här eller beställt någon vinyl per postorder. Många har gjort det, kanske även jag? 

"Stora amerikanska rockstjärnor har besökt hans skivaffär Star-Club Records i Reftele och raggare har vallfärdat dit från hela södra Sverige - men nu är 71-årige Jan Damgaard på väg att trappa ned sin verksamhet." skriver Värnamo Nyheter 2018. [Länk]

Kommentarer

  1. Men så mycket vackert och roliga saker. En kollega till mig bor förresten i Reftele.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att hitta sådant här när kollar upp en ort man inte känner till.

      Radera
  2. Nostalgi när det är som allra bäst. Roligt att få se detta!

    SvaraRadera
  3. Vilket häftigt ställe. Det skulle jag vilja besöka som älskar att botanisera bland skivor.

    SvaraRadera
  4. Jag förlorade vårt äktenskap och vårt vackra hem som förstördes av olycka när jag såg min fru gå iväg över lögnerna hon matades med och osäkerheter som aldrig var sanna. Jag lovade från början att aldrig vara en fuskare och stod på mig för att säkerställa att jag byggde ett lyckligt hem men tyvärr litade hon aldrig tillräckligt på mig. Jag vandrade i flera månader och försökte få henne tillbaka och sökte hjälp från olika källor, inklusive hennes familjeingripande, men det gav aldrig framgång. Jag kom i kontakt med Dr Isikolo som jag tvivlade på i det tidigare skedet vi kom i kontakt med. Jag var tvungen att hålla hoppet vid liv och följde procedurerna precis som han förklarade allt för mig. Han försäkrade mig om hennes återkomst, vilket hände efter två till tre dagar och jag har ännu inte hittat ord för att uttrycka hur glad och uppskattande jag känner att min son och jag hade hans mamma hem till oss. Jag berättar för alla om Dr Isikolo och hans vänliga hjärta som hjälper människor. Han kommer inte att svika dig om du provar honom. Kontakta honom via e-post: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  5. Jag heter Ivana Persson Jag är en av de för många människorna här för att vittna för världen att Dr Isikolo verkligen är en godhjärtad man som gör sitt bästa för att hjälpa människor även när allt hopp är förlorat i jakten på att få en lösning på deras problem . Mina egna problem skiljer sig verkligen inte från andra eftersom jag har min fästman tillbaka till mig efter 48 timmar när Dr Isikolo arbetade för mig. Jag kunde inte hantera hjärtesorg när jag visste att jag förlorade min fästman till en annan kvinna. Jag var vilse i mörkret och jag är tacksam mot Gud att ärliga människor som Dr Isikolo verkligen existerar bara för att torka bort tårarna från de hjärtkrossades ansikten. Jag är 100% garanterad och säker på att han inte kommer att svika dig när du söker hans hjälp för att få lösningar på dina problem, antingen äktenskap eller relation eller andra livsrelaterade frågor. Bara maila honom via: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också WhatsApp eller Viber honom på +2348133261196.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.