Båten i Åhus

Kommentarer

  1. PÅ Skåneresa, förstår jag. Läcker båt! Har en absolut fabläss för små båtar och ekor... speciellt om de är på land. Ha en fin resa!//Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr Anna-Lena ingen dagsfärsk Skåneresa. Detta är något är gamla bilder som jag inte lagt in innan. Du vet ju var mina tankar och bilresor cirkulerar runt just nu. :-)

      Radera
  2. Det är nog troligen bara du (och jag) som ler åt den ruttna båten. Ett perfekt fotoobjekt:-) Att förfall kan vara så attraktivt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min blick drar ju sig mot dessa motiv som du nog förstått genom åren. :-)

      Radera
  3. vackert sliten gammal båt

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer