Borrås skåra - en fin upplevelse

Tillbakablick från 23 maj 2020. Se hela mitt inlägg: [länk]

 

Kommentarer

  1. Där är fint! Har varit där några gånger, då makens morbror bor på gångavstånd från skåran. Får ont i magen då jag tittar på "drängasprånget" dock. Men nu var det inga sextioåttaåriga tanter som skulle skutta över förstås....

    SvaraRadera
    Svar
    1. ... inga 66-åriga gubbar heller. Besöket där var en verklig upplevelse, att vi missat det under alla år och ändå har vi varit i Halland såååå mycket.

      Radera
  2. Häftigt värre
    påminner om när vi var till fjällbacka finns en liknande spricka i berget där med har jag för mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det stämmer nog att det finns en liknande där.

      Radera
  3. Ja det är en spännande plats, var där förra året. Ett annat intressant ställe med liknande bergsformationer är naturreservatet Skurugata vid Eksjö där jag och dottern var 2021. Väl värt ett besök!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer