Vi stickar oss en tröja

Kommentarer

  1. Vissa saker var trots allt inte bättre förr!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... nä det kan vi nog enas om.

      Radera
  2. Hahaha! OMG skulle jag vilja säga, men tröjorna på tredje bilden på första raden är rätt coola.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hela skenade väl iväg en aning på de tre undre bilderna.

      Radera
  3. hade en handstickad tröja en gång från min mormor
    den var blå ljusblå
    den tvätta jag i tvättmaskinen och när den var klar så var det inget kvar av den tröjan
    den blev väldigt liten och med korta ärmar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... så kan det gå. Kanske den skulle passat en lite hund efteråt.

      Radera
  4. Sticka har aldrig varit min starka sida... Men snygga jobb du visar upp. Jag undrar hur många tusen plagg min mor stickade...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer