Jag gjorde mina 10 månader 10 år före dig Tony, 1965 och den snörika vintern 1966 gjorde jag lumpen. 1967 gjorde jag mitt första rep-möte och då fick jag ajälv köra en valp för att hämta glömd utrustning på en stabsplats som vi lämnat. Om inte TGB 11 är betydligt bättre så skulle jag verkligen inte vilja ha den rariteten privat.
Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.
Skulle inte ha det minsta emot att äga en sådan "raritet" som privatperson;-)
SvaraRaderaHade ju Volvo Valpen istället men C303 Tgb 11 är ju inte helt fel=)
SvaraRaderaJag gjorde mina 10 månader 10 år före dig Tony, 1965 och den snörika vintern 1966 gjorde jag lumpen. 1967 gjorde jag mitt första rep-möte och då fick jag ajälv köra en valp för att hämta glömd utrustning på en stabsplats som vi lämnat. Om inte TGB 11 är betydligt bättre så skulle jag verkligen inte vilja ha den rariteten privat.
SvaraRaderaKanske är det så att har man gjort värnplikt så är det ett avklarat kapitel på alla plan.
RaderaPå "min tid" (slutet av 60-talet) var det "valpen" som gällde :)
SvaraRaderakom ihåg att dom var väldigt ostabila på vägen vinglade och man fick parera med ratten
SvaraRaderakanske det var nått fel på våran glapp i styrsnäckan kanske
Jag körde aldrig dessa. För mig gällde cykel och cykeltolkning. Man jag kan nog förstå om de var lite ostabila på vägen.
Radera