Husets själ - Boken om Bromma

För några år sedan åkte jag Nockebybanan utan att ha någon koll på hur enormt trevlig den banan var eller hur vackert småhus/villaområdet vid sidan av banan var. Jag stannade på några hållplatser och gick runt och fotade på hus och skyltar och annat intressant. Min bild på Höglandsbiografen är den som finns med i boken och idag kom den hem i postlådan.
En bild på en av spårvagnarna som tar sig fram genom området kom med i en tidning om just spårvagnstrafik runt i världen. Så nu har jag fått publicerat 2 bilder från detta besök.

 

 

Kommentarer

  1. WOW! Stort GRATTIS:-)

    SvaraRadera
  2. Vad kul ! Grattis säger jag med

    SvaraRadera
  3. Jag och sonen har besökt Höglandsbiografen två gånger för att se på film. Bodde i Alvik i många år så det blev många turer och promenader utefter Nockebybanan, åker den fortfarande allt som oftast. Finns många spännande små torg och miljöer utefter banan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen ett vackert område. Just de små torgen var spännande.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer