David Bowie - Album för Album

När nu stereo och vinyler är sålda tänkte jag att det var dags att göra mig av med det som var relaterat till musiken jag gillade, nämligen några av de böcker jag köpt. Hur det än är så inser jag att jag inte är en bokläsare ens när det kommer till böcker om artister, grupper eller musik. Visst de är vackra att ha i hyllan eller on-display men det är bättre att någon annan intresserad tar över dessa som är i nyskick. Ganska snabbt var det några intresserade som högg på denna fina bok med mycket bilder och fakta om David Bowie.

 

Kommentarer

  1. Förstår att folk hugger på den, säkerligen synnerligen intressant om man gillar Bowie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, kul att en intresserad får ta vid.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer