Hedbyvallen i Hedared

Kommentarer

  1. En härlig bild på ett snöfall
    jag finns här numera http://pentaxfoto.com/
    fick inte till det med google igen

    SvaraRadera
  2. Jag får inte in denna adress. Är det inte Jalbum längre?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu hoppas jag att det fungerar !
      jalbum är kvar den använder jag som portfolio
      pentaxfoto.com blir en blogg där jag länkar dom senaste jalbum inläggen så det blir enklare att se vad som är nytt
      denna blogg pentaxfoto är väl inte en optimal blogg
      jag hade hoppats på ett åter inträde på google igen
      men eftersom jag inte fick till min domän på bloggspot så fick det bli en annan blogg så länge
      jag har funderingar om att byta webhotell för att få en bättre och hjälpsammare support

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer