Café Valhalla i Vittsjö

Vittsjö är ett sånt där samhälle som jag älskar att hitta under mina bilresor på för mig okända vägar. Detta är ett spännande samhälle på något sätt, jag har rest genom Vittsjö förr men missat denna skylt och skyltfönster. Kanske beror det på att trafiken ibland kan vara hektisk genom huvudgatan/väg 117.
Café Valhalla låg strategiskt mitt inne i samhället en armlängds avstånd från vägen och nära järnvägsstationen. Det verkar som Vittsjö varit ett samhälle med många konditorier och caféer. Kanske beroende på att vägen mellan Markaryd och Hässleholm går genom samhället.



Kommentarer

  1. vackert uppdukat i skylt fönstret
    ser ut att vara ett vackert hus men tomt idag

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer