Vind- & Kitesurfing i Apelviken Varberg


Är det ett Surfers Paradise i Apelviken Varberg? Ja till och från är det verkligen det. Är jag där och det blåser och det är aktivitet brukar jag ta mig ned till strandkanten och försöka mig på att fånga några vind- och kitesurfare, som nu den 1 juli. Denna gången såg några att jag fotade och stilade lite extra och bjöd på ett leende därute. Sånt är ju extra kul om man lyckas fånga det, om autofokusen och slutartiden är snabb nog vill säga, för det är bra fart på surfarna.







kitesurf, vindsurfing, kitesurfing, apelviken, vattensport, surfersparadise varberg

Kommentarer

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer