The snack & the brewsky


Jag sitter och letar efter några nya intressanta eller roliga bloggar. Hittade en udda och kul blogg som recenserar chips och andra snacks - Snackbros heter den.

Min favorit på chipshyllan är Västkustchips den med endast havssalt. En lagom stor påse på 180 g, fylld med lite grövre, knapriga chips med väldigt fin smak.

Min favorit på ölhyllan sedan en tid tillbaka är Nya Carnegiebryggeriets 100W IPA. Mycket god men något dyr och alkoholstark så det blir bara två flaskor.
Helst skall man nog dricka denna öl utan tilltugg och inte mixa den fina ölsmaken.

Kommentarer

  1. Tack för länkningen och förslaget om smaken! Vi hade missat den.. Så vi passade på att göra en recension. Iaf jag, brorsan har inte skrivit sin än. Men jag länkade tbx till din sida :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer