En gång på Wheels and Wings

Under några år fotade jag ganska mycket på olika fordon- och nostalgiträffar. Med tiden blev det fler bilder på människorna på dessa träffar än på bilarna. De som besökte evenemangen och de som ställde ut sina fordon och prylar var liksom mycket roligare att plåta. För jag gillar verkligen dessa människor som går "all in" med att ha kul och klä upp sig eller ibland "klä ut sig" inför dessa träffar. Så här kommer andra delen (första delen: Länk) av några bilder jag inte publicerat innan från 2011 års Wheels & Wings i Varberg, just med människorna i fokus.





















Kommentarer

  1. Ja, det är nog du som fick mig att "gatufotografera". Alltså måste jag ha följt dina olika bloggar ungefär lika länge som jag bloggat själv - typ drygt 10 år. Fantastiskt tycker jag! Å du var lika duktig på gatufotografering då som du är nu:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stämmer, jag är inne på mitt elfte år. Denna blogg har varit med från ca 2008. Om "min" typ av gatufoto är rätt eller fel kan diskuteras hos dem som "kan" det här. Jag tackar för din fina kritik. Så kör vi vidare med bloggandet. Trevlig helg!

      Radera
  2. Nu ligger jag mycket efter... men jag tänker inte stressa att läsa ikapp. Jag gillar detaljerna hur pojkarna tejpat fast högtalarna. Du är duktig på detaljer! Hela raggarplåtarna är ju underbara :) Trevlig Helg Tony med fru!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer