Divine Presse Café i Borås

Ett av de bättre caféerna i Borås just nu.
Jag justerar - Det bästa caféet i Borås just nu.
Föredömligt tänk på ljudnivå i form av möblemang, det är sådant jag värderar högt när jag skall fika.
Jag vill ha en lugn stund när jag fikar, och kunna prata i vanlig samtalston, dessutom mår min tinnitus väl av en lugn miljö.
Det finns ett mycket bra utbud för den som bara vill fika eller den som vill ha lite mer i magen.
Det var första gången jag var där i fredags (kände inte till det innan).
Det var absolut inte sista gången jag tar min fika här på Divine Presse Café.



Kommentarer

  1. man blir fika sugen själv då man ser detta :-)
    fint ställe

    SvaraRadera
  2. ...it looks 'Devine' and what a camera!

    SvaraRadera
  3. Ett fik helt i min smak! Hoppas fler upptäcker stället, då det ser aningen folktomt ut. Ser att SoF kör med "min" kamera. Alltså märket på kameran;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är som alltid lite tidiga för 11-kaffe, men det fylldes på med gäster kort därefter. Din lilla Sony håller fortfarande!?

      Radera
    2. Nej, det gör den inte, men jag köpte en ny lika idiotsäker Sony för tre och ett halvt år sedan. Å den håller än, som tur är;-) Samma "kommandon" som Sonny 1, idiotsäkert som sagt;-)

      Radera
    3. Ja det är bra att hålla sig till samma märke, man vet att de levererar bra bilder.

      Radera
  4. Jaha där ser man, Google fungerar iaf, det var ju skönt :)
    Ville bara säga att det där ser ju väldans mysigt ut. Ska testa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att det funkar igen. Tycker absolut du skall göra ett besök.

      Radera
  5. Ser ut att vara ett behagligt ställe med klass.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skön och bra klass på inredningen, men priserna var helt i nivå för två pensionärer :-)

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer