Medans ölen skummar av



Överraska mig, sa jag till frugan och hon kom hem med 3 udda flaskor öl. Bl.a denna Swedish Elk Brew 7,5.
Bloggpolaren Åke körde sitt "Medans Ölen Skummar av något tidigare idag, prylarna bland Åke's öl var kassettbandspelare, så jag kontrar med denna Ghetto Blaster. Nu har jag inte gått på gatorna med denna på axel med den senaste Funken i örat, utan den har faktiskt tillhört min svärfar som använde denna till offentliga lyrik- och musikstunder på ålderns höst.
Veckorna rullar på och det är seminarier och gymbesök som gäller, både hjärna och kropp får sitt med andra ord, vilket är riktigt upplyftande och roligt. Gymägaren mötte mig idag med orden Jasså det är klippan i gruppen som kommer... de vet hur de skall sporra oss noviser bland träningsredskapen :-)
Veckan har också gått till att hjälpa yngste sonen att flytta och morgondagen blir väl finalen på detta.
Musik på detta... varför inte denna soulklassiker från 1973.

Kommentarer

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer