Över en öl på Ströget

Där satt man lugnt och stilla och smuttade på en öl i skuggsidan av Ströget. Man satt där och kollade in folk och kände sig ganska nöjd, kameran var avstängd och det var snart dags att ta sig mot hotellet.

Då helt plötsligt jag såg ett bekant ansikte en bit bort och det kopplade direkt - Brigitte Nielsen. Hon kom lugnt promenerade gatan fram, när hon kom närmre såg jag kameramannen hon hade med sig. Det var bara att starta upp kameran och slänga iväg några ogenomtänkta bilder.
Kanske var det få av de som hon mötte som faktiskt kände igen eller kom ihåg henne och jag vill faktiskt tro att våra blickar möttes för en kort sekund. ;-)
Kanske var hon glad att det plåtades lite och att stjärnstatusen inte var helt borta.


Kommentarer

  1. Vilken lycka! Jag har aldrig varit något stort fan av henne, men jag måste säga att åren gjort henne rättvis, snyggare nu än då det begav sig. Bra fångat.

    SvaraRadera
  2. Kanoners på flera sätt :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer