Femtioårskris



Kanske var det en 50-årskris, kanske inte, svårt att själv avgöra. Nu hade väl drömmen om motorcykel funnits sedan 16-års åldern och vid 47 fyllda köpte jag denna Honda. Det blev en och en halv sommar sedan såldes den igen, kanske var det fel modell, kanske hade jag blivit för bekväm. Men mest var det min tinnitus som sade ifrån att gubben inte skulle sitta på en hoj. Så här är bilden jag lade in på blocket och det tog inte lång tid innan en kille från mellansverige kom med tåget och köpte den och drog iväg hemåt igen.

Kommentarer

  1. Vad blir nu då när du närmar dig sextio? ;-)

    SvaraRadera
  2. Tinnitus är ett elände, jag vet... Grattis i efterskott förresten, glömde den 4:e 😉

    SvaraRadera
  3. Du också!
    Tack för Grattisen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.