Mjölkmustasch

Någon mjölkmustasch blir det aldrig för det har alltid varit svart kaffe för mig och utan socker.



Fler än en gång har jag suttit och beundrat och imponerats av dessa unga tjejer och killar som jobbar på dessa "kaffeställen". De är stresståliga, fokuserade, snabba och oftast oerhört vänliga och serviceinriktade.
En tanke som ofta (dock inte idag) kommer upp då jag sitter och kollar dem är - Hur länge orkar de jobba bakom kaffedisken med fräsande kaffemaskiner, skramlande porslin och en ofta hög ljudnivå bland gästerna.

Kommentarer

  1. Läser mig nedåt i din nya blogg och gläds åt orden. Bilder säger mycket ... men jag slutar aldrig vara nyfiken på tanken bakom dem!
    Önskar dig och din fru en fin Lucia-helg!

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar Eva. Jag skulle vilja skriva mycket mer till mina bilder än jag gör. Jag tycker själv det är väldigt trevligt när andra gör det på bloggar och fotosidor.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer