Jag och min termos

Åmål stod på agendan i morse. Efter förra gången jag var där blev det en klagosång om E45:an och de 19,6 milen dit som tar mig 3 timmar. Okej 2:50 då, för jag tar 10 minuter frukost utmed vägen :-)
Jag skulle väl kunna upprepa klagosången idag, men istället visar jag den vackra lilla platsen Köpmannebro precis utmed E45:an (uppe på bron). En plats där Dalslands kanal har ett par slussar och där en övervintrande Dalslandia ligger och där den gamla Riksväg 7 slingrar sig förbi.




Kommentarer

  1. Å, säljare va´ du inte, ju? ;)

    Fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Börjar förstå varför man valde att spela Fucking Åmål just där. Har iofs aldrig sett filmen, men hoppas att några scener visade några vyer à la Tony.

    SvaraRadera
  3. Känns sådär vardagsvemodigt och verkligen en dag där hösten visar en av sina sämre sidor. Men du vet ju hur du ska få till snygga bilder oavsett väder :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.