Jag och min termos

Den lilla slurken kaffe som fanns kvar vid 11-tiden togs här vid väg 44. För utsikten vid frukost var en kilometerlång plöjd åker och var inget att visa upp här :-)
Det filter som jag använt kallas Bygone era och det kan väl passa både till flygplanet Viggen och till det övergivna huset här under, båda har väl haft sin storhetstid. Däremot hoppas jag att min termos har lång tid kvar, för i morgon fyller jag upp den igen och på vilken plats den kommer att korkas upp vet jag inte idag.


Kommentarer

  1. Bygone era - ja det kan man ju åtminstone säga för det gamla huset. Du måste ha ett himla roligt jobb med att resa runt och hitta så roliga motiv:-)

    SvaraRadera
  2. Ensama huset efter vägen gillade jag...... fint motiv
    mvh micke

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.