Rastplats Viggen och Vänerslingan
Jag hade kollat in Google maps för att se någon vacker väg att resa i Skaraborg som jag inte rest förut. Hittade en som jag troligen inte åkt, jag är inte så säker numera för alla arbetsresor jag gjorde gör att jag inte minns och kanske åkt den. Men som jag och frugan sa att vi kan kanske ha fått nya ögon för andra motiv längs vägen och så är det ju. Så vi tog oss upp till Grästorp för att ta vår medhavda fika på på rastplatsen Viggen där jag fikat en gång tidigare, 2013 [ Länk ]. Väl framme ser jag att en förening numera har stakat ut vägen jag tänkte åka och kallar den Vänerslingan. Då kände jag mig trygg om att det troligen är en bra väg jag kollat in på Google maps. Vi är just nu hemkomna och när bilderna fått marinera till sig lite så kommer jag att lägga in dem. Såg även att BM & Lars valde en ställplats utmed vägen för några dagar sedan. [ länk ]
