Samtal

Kommentarer

  1. Härliga gatuscener! Måste säga att det faktiskt var du som fick mig att leka mammarazzi då och då. Att våga ta bilder i smyg var ganska ovant för mig. Nu är mina foton inte i klass med dina, men det är himla roligt att ta sådana foton. Undrar vad personerna skulle säga om de såg bilderna. Ja, jag vet att man får fota i offentlig miljö, men ändå;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas de skulle gilla dem. Jag fotar aldrig människor i ofördelaktiga situationer eller någon som ser ut att ha ett jobbigt liv eller socialt utsatta. Bara människor jag tycker är fina, vackra, snygga kläder, häftiga. Och på offentliga platser där man knappt kan undgå att hamna på bild på ett eller annat sätt. :-)

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer