Bic Flex 5 Hybrid

Då och då genom åren har jag lagt den elektriskt drivna rakapparaten på hyllan och för att börja raka mig med hyvel. Men återgått efter en tid till apparaten då hyveln för många gånger rispat upp någon ojämnhet i huden så det börjat blöda just när jag är på väg till jobbet.
Denna gången är jag med i en kampanj där Buzzador och BiC vill jag skulle testa den nya BiC Flex 5 Hybrid rakhyvel.



Med 5 skärblad + 1 på kanten kändes det väl först som Bic gjort en rejäl overkill i att ta bort mina skäggstrån. Men nu har jag testat ca en månad och under tiden har min rakapparat oftast legat på hyllan.
Helt klart bättre resultat än de tidigare gångerna jag rakat mig både med rakapparat och med hyvel, allt från 1-blads till 3-blads.
Nu blir det ingen irriterad hud och inga små skärsår eller blödningar.

Kommentarer

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer