Medans ölen skummar av

Något krystat Medans ölen skummar av kanske, men med lite fantasi kan Motörhead tolkas så här...



Nu tror jag inte Lemmy skulle köra Mazda, inte ens gubbarna i ZZ Top med tanke på deras 70-80-tals videos.
Dessutom vet jag inte om Motörhead spelade in Beer Drinkers Hell Raisers, men det gjorde ZZ Top 1973.
Öltillverkaren tyckte kanske att det passade bra ihop, och visst gör det det. Annars då... inte mycket, inte mycket alls, så vi lyssnar på låten istället.
Trevlig Weekend på er!

Kommentarer

  1. Sk*tsnygg bild och bra musik.

    Skrev en lång kommentar till inlägget om Mollösund på förmiddagen, när jag klickade på publicera så försvann det ut i cyberrymden, orkar inte skriva om kommentaren, men jag gillar bilderna :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Hanna, skoj att du gillar inlägget.

      Tråkigt när kommentarer försvinner det skulle varit skoj att veta vad du skrev. Ibland (alltför sällan) kommer jag ihåg att kopiera texten innan jag klickar på skicka, omutifallatt.

      Radera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer