difficult roads often lead to beautiful destinations

2014-03-14

Jag och min termos

... tog oss upp till Övre Villastaden i Ulricehamn för att avnjuta utsikten och en kopp kaffe. Efter all avverkning ser nu ett gammalt torp dagens ljus.

Övre Villastaden i Ulricehamn

Här planeras det för 25 nya villor, de som köper tomt här kan i vart fall inte klaga på utsikten över Åsunden och in mot stadskärnan tvärs över sjön i vänsterkanten av bilden.

Övre Villastaden i Ulricehamn

Övre Villastaden i Ulricehamn

Kors i kardan! Jag har gått ned på knä och fotat några snödroppar (tror jag de heter) intill husväggen.

Övre Villastaden i Ulricehamn

2 kommentarer:

  1. Ulricehamn är vackert, men tråkigt. Kom du på benen igen efter snödropparna, eller ligger du kvar där i mörkret och bloggar?

    SvaraRadera
  2. Ja det är faktiskt lite tråkigt.
    Haha... jodå jag sitter faktiskt framför datorn här hemma nu :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!