Vägreklam på E3

Man ser sällan dessa stora reklamtavlor som förr satt utmed de stora Riks- och Europavägarna. Om jag kommer ihåg rätt var det en lag en gång i tiden som förbjöd dessa, de kunde störa förarens fokus på vägen. Lagen verkar vara slopad numera. Dessatavlor har nog aldrig tagits ned som de gjorde med de flesta andra. Kanske stod de ett antal lagstadgade meter från vägen eller så rev man bara ned reklamen på dem. Det känns lite filmisk road trip-USA när man ser dem.
Inlägg från 2012-03-05

Kommentarer

  1. Så rätt, så:-)

    Johnny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade jag bara stavat med 2 N hade jag varit med i det coola gänget.

      Radera
  2. Fast å andra sidan, så är du en cool fotograf – det är inte jag:-)

    Johnny

    SvaraRadera
  3. "SALE" ser man ofta tycker jag! Vad är det för fel på "Realisation"?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar


Vid svårighet att kommentera använd Kommentera som: "Anonym" eller "Namn/webbplats". Som finns under den lilla gråa trekant/pilen om du klickar på den.