Medans ölen skummar av


princeInnis Gunn Lager några Dillchips och Prince. I veckan hittades artisten Prince död i sitt hem. Man kan väl säga att han var en 80-tals ikon, en annan 80-tals ikon och musikbärare är väl Sony Walkman eller Freestyle som vi sa här i Sverige, numera passare de väl fint på nostalgihyllan. Läs mer om min Sony Walkman [här]

Veckan som gått har jag av avyttrat några cyklar som tagit plats i garaget och sedan rensat ut lite annat som mellanlagrats där under vintern.
Som vanligt är TV-underhållningen på fredagarna (och lördagarna) lika med noll, så det får bli några avsnitt på The Good Wife säsong 6.

Tillbaka till Prince... jag kan väl inte säga att jag var ett hängivet Prince-fan. Men i början av 80-talet blev det 2 LP med honom, det var Controversy och dubbelalbumet 1999. Albumet Controversy enbart för låten Sexuality som var en hit i mina öron och albumet 1999 för den var lite spännande och hade en hel del bra låtar.
Never lose sight of the big picture. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer