Medans ölen skummar av

Va... redan fredag igen! Det är ju inget annat än Medans ölen skummar av = Navelskåderi i sin sämsta form. Hur som helst, igår hängdes våra bilder upp på Abecita efter lång väntan. Strul hit och dit med vår workshop i gatufoto gjorde att Abecita Konstmuseum fick mer jobb än de önskade. Jag var lite tveksam till hur min bild i 50x70cm skulle te sig på en vägg med den medvetet oskarpa bilden där endast taggtråden låg i fokus. Men jag är faktiskt nöjd vilket är huvudsaken med ens egna bilder. Annars är väl inte inspirationen på topp i min fotobloggssfär, märker också att bloggar börjar kännas lite ute efter ett antal år på topp. Många går över till snabb media som Instagram så även jag, men fotografering och riktig fotoblogg är ett av mina största intressen och jag kämpar med inspirationen. Medan bilderna redigeras så passar en Hofbräu Oktoberfestbier utmärkt. Trevlig helg på er!




Motivet är en avbildning av Jane Fonda från kultfilmen Barbarella, 1968. En liten del av väggmålningen av The London Police på Bryggaregatan, Borås.

Kommentarer

Antal besökare

Arkiverat

Visa mer